Τμήμα Μελών Διοικητικού Προσωπικού
Τμήμα Μελών Διοικητικού Προσωπικού
Το Τμήμα μελών Διοικητικού Προσωπικού έχει τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες που απορρέουν από τον Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Νομικών Προσώπων Δημοσίου Δικαίου (ΝΠΔΔ)· πιο συγκεκριμένα, στην αρμοδιότητά του υπάγονται όλα τα θέματα που έχουν σχέση με την εν γένει υπηρεσιακή κατάσταση των μελών Διοικητικού Προσωπικού (μονίμων και ΙΔΑΧ) του Πανεπιστημίου, όπως:
– έκδοση πράξεων διορισμού, τοποθέτησης, μονιμοποίησης, απόσπασης, μετάταξης, αναγνώρισης προϋπηρεσίας, λύσης υπαλληλικής σχέσης, προαγωγών, μισθολογικών κλιμακίων, επιδομάτων, αποζημιώσεων, βαθμών
– τήρηση και ενημέρωση των μητρώων και των υπηρεσιακών φακέλων των υπαλλήλων με όλες τις μεταβολές·κατάρτιση των ετήσιων καταστάσεων μόνιμου διοικητικού προσωπικού και των πινάκων προακτέων
– έκδοση βεβαιώσεων υπηρεσιακών μεταβολών, υπηρεσιακής κατάστασης και προϋπηρεσίας
– μέριμνα για τη συγκρότηση και τη γραμματειακή υποστήριξη του οικείου Υπηρεσιακού Συμβουλίου του Διοικητικού Προσωπικού
– σύνταξη του ετήσιου προγραμματισμού κάλυψης των κενών οργανικών θέσεων διοικητικού προσωπικού του Ιδρύματος σε συνεργασία με τις υπόλοιπες Διευθύνσεις
– επεξεργασία των στοιχείων που αφορούν την αριθμητική σύνθεση και τις μεταβολές του προσωπικού και εκτίμηση, σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες, των αναγκών του Ιδρύματος σε προσωπικό κάθε κατηγορίας
– συγκέντρωση στοιχείων που αφορούν τον προϋπολογισμό μισθοδοσίας του διοικητικού προσωπικού
– παρακολούθηση, εντοπισμός και ιεράρχηση των αναγκών των διοικητικών υπηρεσιών σε προσωπικό κατά ειδικότητα, βαθμό και ειδικές γνώσεις και εισηγήσεις για την καλύτερη δυνατή αξιοποίηση του υπάρχοντος διοικητικού προσωπικού, σε συνεργασία με τις αρμόδιες υπηρεσίες
– έκδοση προκηρύξεων για πρόσληψη πάσης φύσεως διοικητικού προσωπικού
– δηλώσεις Πόθεν Έσχες όλων των εργαζομένων στο Πανεπιστήμιο
– διαχείριση και συντονισμός θεμάτων επιμόρφωσης και μετεκπαίδευσης διοικητικού προσωπικού σε συνεργασία με τις υπόλοιπες Διευθύνσεις
– ανάρτηση πράξεων και ανακοινώσεων του Τμήμα τος στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης και του Ιδρύματος, καθώς και αποφάσεων και πράξεων σχετικών με τις αρμοδιότητες του Τμήματος στη «ΔΙΑΥΓΕΙΑ»
– παρακολούθηση της νομοθεσίας που αφορά τα θέματα του μόνιμου προσωπικού και του προσωπικού με σχέση εργασίας του Ιδιωτικού Δικαίου Αορίστου Χρόνου (ΙΔΑΧ) (Υπαλληλικός Κώδικας, Εργατική Νομοθεσία, λοιποί ειδικοί νόμοι)
– παροχή οδηγιών για την ομοιόμορφη εφαρμογή της παραπάνω νομοθεσίας, με παράλληλη ενημέρωση των αρμόδιων υπηρεσιών
– μελέτη των χρησιμοποιούμενων από τις υπηρεσίες εντύπων, εισηγήσεις μέτρων για τη βελτίωση και την τυποποίηση αυτών και σχεδιασμός νέων απλουστευμένων εντύπων
– διαχείριση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου της Διεύθυνσης για θέματα διοικητικών υπαλλήλων
– διαδικασία έγκρισης υπερωριών διοικητικού προσωπικού
– εποπτεία και συντονισμός του βοηθητικού προσωπικού και των επιτελούμενων υπ’ αυτού εργασιών
– διαχείριση του Μητρώου Μισθοδοτούμενων του Ελληνικού Δημοσίου (μόνιμων υπαλλήλων ή εργαζομένων με σύμβαση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου)
– διαδικασία για τη υποβολή εκθέσεων αξιολόγησης διοικητικού προσωπικού
– διαδικασία επιλογής προϊσταμένων των Οργανικών Μονάδων του Πανεπιστημίου
– παρακολούθηση κανονικών αδειών και, ευρύτερα, χορήγηση πάσης φύσεως αδειών στο διοικητικό προσωπικό
– συγκέντρωση και καταγραφή των δελτίων καθημερινής παρουσίας του διοικητικού προσωπικού
– ιδιωτικό έργο με αμοιβή σε διοικητικούς υπαλλήλους
– φροντίδα για τήρηση των πειθαρχικών διαδικασιών και τήρηση αρχείου αυτών
– παρακολούθηση θεμάτων που άπτονται της προστασίας της ασφάλειας του διοικητικού προσωπικού και συνεργασία με την Τεχνική Υπηρεσία ή άλλες αρμόδιες υπηρεσίες για τη διασφάλισή της
– έκδοση αποφάσεων μετακινήσεων και αποζημιώσεων διοικητικού προσωπικού, καθώς και κάθε άλλο θέμα που από τη φύση του ανάγεται στην αρμοδιότητα του Τμήματος.
Τέλος, μεριμνά για την κωδικοποίηση της νομοθεσίας και νομολογίας σχετικών με το Τμήμα θεμάτων